close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

ایده های فوق العاده خلاقانه برای ساخت موضوعات محتوایی که خوانندگان شما آن را دوست دارند

امروز برای اولین بار بعد از مدتها کاملا مطمئن نبودم که می خواهم در مورد چه چیزی بنویسم. و بعد فکر کردم ... این تمام است ، من قصد دارم درباره آن مشکل دقیق بنویسم. آن لحظه عصبانی ، ترس آور هیچ چیز نیست. وقتی ایده ها متوقف می شوند و قلب شما دیوانه وار شروع به تپیدن می کند. هنگامی که چند ایده دارید ، اما هیچ چیز به اندازه کافی قوی نیست که بتواند احساسات یا اقدامی را در خواننده خود تحریک کند (بله ، ایده های بی فایده)

این فکر من را به خود مشغول کرد ... راه هایی که می خواهم از پست های وبلاگم الهام بگیرم چیست؟ چگونه می توانم به بازاریاب های دیگر محتوا که در همان مخمصه مخوف هستند کمک کنم؟ در زیر فقط چند روش از من برای ساختن ایده های جدید که مورد توجه خوانندگان است استفاده می کنم.

در صورت تمایل برای جلسات طوفان فکری خود چند ایده را بدزدید

کتاب تعریف صنعت را بخوانید

کتابهای صنعت

یک کتاب تعریف صنعت بخوانید تا به شما کمک کند به روش دیگری فکر کنید و تحقیقات جدید و منحصر به فردی را برای موضوع تخصصی خود پیدا کنید. به این فکر کنید - هر کس دیگری در صنعت شما احتمالاً همان محتوا را می خواند ، همان وبینارها را تماشا می کند و با همان ایده های قدیمی بازیافت شده قبلی بازی می کند.

تو متفاوتی. و این به این دلیل است که شما در جستجوی زوایای جدید هستید و به طور کامل تحقیق و مطالعات موردی را دنبال می کنید. خوانندگان شما از تلاش اضافی که انجام داده اید قدردانی می کنند و متوجه غنای و عمق محتوای شما می شوند که قبلاً هرگز ندیده اید.

کتاب تعریف صنعت که اکنون می خوانیم:

گرفتن غازها

در حال حاضر ما در حال خواندن Getting Gosebumps توسط Bryan Adam و Dave Hazelhurst هستیم - یک کتاب بازاریابی ورودی در مورد اینکه چگونه بازاریابان دیجیتال می توانند از طریق احساسات با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنند تا آنها را در رسیدن به اهداف تجاری خود کمک کند. ما قطعاً آن را توصیه می کنیم.

ایده دیگری - برای الهام گرفتن از عنوان کتاب استفاده کنید:

چگونه بر هواداران تأثیر بگذاریم

نام یک کتاب شناخته شده را بردارید و برای پست بعدی وبلاگ خود با کلمات بازی کنید. به عنوان مثال در گذشته عناوینی مانند " چگونه می توان طرفداران را جذب کرد و مردم را از طریق رسانه های اجتماعی فداکار تحت تأثیر قرار داد " و " 7 عادت بازاریابان دیجیتال بسیار موثر " را امتحان کردم که از نظر اشتراک و بازدید وبلاگ عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

برای الهام گرفتن از BuzzSumo استفاده کنید

محبوب ترین انواع محتوا را پیدا کنید:

Buzzsumo بهترین دوست بازاریاب محتوا است. چند روش وجود دارد که می توانید از آن برای تهیه موضوعات محتوایی استفاده کنید. بیایید آنها را کشف کنیم

Trending Now - برای کشف محبوب ترین پست های وبلاگ برای موضوعات مختلف از جمله سرگرمی ، فناوری ، تجارت ، بهداشت ، سیاست و سایر موارد ، روی بخش "Trending Now" کلیک کنید.

بیشترین اشتراک گذاری - مشابه قسمت "اکنون پرطرفدار" ، همچنین می توانید از قسمت "بیشترین اشتراک گذاری" برای شناسایی محبوب ترین پست های نوشته شده در مورد یک موضوع خاص از نظر اشتراک استفاده کنید. به سادگی کلمه کلیدی خود را در کادر وارد شده وارد کرده و "جستجو" را کلیک کنید.

تجزیه و تحلیل محتوا - بر روی بخش "تجزیه و تحلیل محتوا" کلیک کنید و نام دامنه خود را برای یک نمای کلی (و بصری) از نحوه عملکرد محتوای خود تا به امروز وارد کنید. این شامل اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه برای برند شما مفید بوده است. این شامل چه مدت از ارسال پست وبلاگ بهتر است ، کدام نوع موضوع بیشترین اشتراک را به ارمغان می آورد (به عنوان مثال نحوه نوشتن مقاله یا لیست) و محبوب ترین انواع موضوعی که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد. ایده آل برای ساختن ایده های مبتنی بر بینش های هدایت شده توسط داده ها.

با تیم فروش خود صحبت کنید (بله ، واقعاً)

جلسه فروش

تیم فروش شما کسانی هستند که مستقیماً با مشتریان شما صحبت می کنند. این وظیفه آنهاست که چالش ها و نیازهای مشتریان شما را درک کنند. بنابراین مدتی را برای مصاحبه با تیم خود اختصاص دهید و از آنها چند س -ال خوب بپرسید که می تواند به شما کمک کند مخاطبان هدف خود را بهتر بشناسید و ایده های جدیدی را القا کنید. این به ایجاد محتوایی کمک می کند که افراد را گرم کرده و آنها را سرگرم و خندان نگه می دارد.

برای به دست آوردن بینش و ایده های جدید این س Teamالات را از تیم فروش خود بپرسید:

  • چالش های مشتریان ما چیست؟
  • مشتریان ما می خواهند چه مشکلاتی را حل کنند؟
  • اطلاعاتی که مشتریان ما به دنبال آن هستند (نه فقط اطلاعات مربوط به محصولات ما بلکه همچنین به دنبال چه توصیه های صنعتی هستند) چیست؟
  • آیا برای کمک به گرم شدن و افزودن ارزش محتوا را برای افراد احتمالی ارسال می کنید؟ چگونه قطعات مربوطه را انتخاب می کنید؟
  • آیا تاکنون بازخورد مثبتی دریافت کرده اید؟
  • چشم اندازها به چه نوع موضوعاتی بهترین پاسخ را می دهند؟

به س Moreالات بیشتری نیاز دارید؟

این پست را در وبلاگ بخوانید " 7 س Market الی که بازاریابان باید از فروش خود بپرسند" تا به شما کمک کند سوالات استراتژیک تری را برای پرسیدن از تیم فروش خود برای کمک به شما در تهیه محتوای دلپذیر مشتری پیدا کنید.

برای درک رفتار کاربر از Google Analytics استفاده کنید

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

یک ابزار اندازه گیری مانند Google Analytics به شما درک خوبی در مورد رفتار آنلاین کاربران و عادات مطالعه می دهد. شما فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید تا به شما کمک کند ایده های بصیرت آمیز و جدیدی را هدایت کنید.

برای یافتن محبوب ترین پست های وبلاگ خود مسیر همه صفحات را پیدا کنید:

رفتار >> محتوای سایت >> همه صفحات

فیلتر کنید تا فقط ترافیک وبلاگ شما نمایش داده شود:

Word Blog را در کادر ارائه شده تایپ کنید و جستجو را کلیک کنید

بینشهایی که برای اطلاع از ایده های خود به دنبال آن هستید:

آیا می توانید الگویی را برای محبوب ترین انواع پست خود مشخص کنید؟ به عنوان مثال ، آیا موضوع خاصی وجود دارد که به ویژه عملکرد خوبی داشته باشد؟ یا انواع مختلفی وجود دارد که ترافیک بیشتری ایجاد می کنند؟ به عنوان مثال ، عناوین دارای شماره در آنها یا عناوینی که شامل نام های تأثیرگذار شناخته شده هستند ممکن است محبوبیت ویژه ای برای شما داشته باشند. ایده های مشتریان خود را پیدا کنید و به آنها فکر کنید.

گزارشات صنعت را بخوانید و چالش های صنعت را شناسایی کنید

گزارشات صنعت

یکی از راه های مورد علاقه من برای دستیابی به ایده های مربوط به محتوای مربوطه این است که گزارش های مربوط به صنعت را که مشکلات خاصی را برجسته می کند تحت نظر داشته باشم - شما یکی از مواردی را می شناسید که سال به سال بارها و بارها مطرح می شود و با این حال ، هیچ کس به نظر نمی رسد آنها را حل کند . سعی کنید از طریق محتوای خود این مشکلات صنعت را حل کنید - حتی اگر این به معنای مصاحبه با یک متخصص در زمینه شما باشد.

این شرط خوبی است که افراد در صنعت شما به دنبال راه حل برای این مشکلات باشند. این بدان معناست که آنها نه تنها به طور فعال در جستجوی راه حل های محتوا در Google هستند ، بلکه پست شما بیشتر علاقه آنها را در شبکه های رسانه های اجتماعی جلب می کند و آنها را مجبور به خواندن ، کلیک و اشتراک می کند.

در یک رویداد صنعت شرکت کنید

در یک رویداد صنعت شرکت کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای ارائه ایده های محتوای خلاقانه ، شناسایی و حضور در رویدادهای صنعت با کیفیت است. بلندگوها غالباً تجربه شخصی خود را به اشتراک می گذارند تا بتوانید از اول استفاده کنید که چه چیزی مفید واقع شده است. رویدادها به شما امکان می دهد چند ایده جدید برای پست ها ، همراه با نکات ، ترفندها ، مطالعات ، آمار و ابزاری که می توانید در پست های وبلاگ خود بگنجانید.

در رویداد بعدی که شرکت می کنید یک دفترچه یادداشت داشته باشید و هر نقل قول و نکته ای را که در این راه می گیرید یادداشت کنید. وقتی به خانه برگشتید آنها را در صفحه گسترده بچسبانید و هر ایده فوری که به ذهنتان خطور می کند را یادداشت کنید. همچنین اگر برای مخاطبان شما مفید واقع شود ، می توانید در مورد خود یک پست وبلاگ بنویسید.


ن : هومن
ت : دوشنبه 17 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر