close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

7 مرحله ساده برای به حداکثر رساندن طول عمر محتوای خود و تولید سرنخ های بیشتر

تلاش مداوم برای ایجاد محتوای مرتبط و جذاب می تواند یک چالش قابل توجه باشد. به طور منظم تولید ایده های محتوای جدید به خودی خود یک چشم انداز دلهره آور است و این حتی شامل زمان و تلاش لازم برای ایجاد و توزیع آن نمی شود.

بنابراین اگر بتوانید طول عمر مطالب خود را به حداکثر برسانید ، چه می کنید؟ به وبلاگ ها ، فیلم ها یا اینفوگرافیک هایی که برای ساختن وقت و تلاش خود صرف کرده اید روح تازه ای ببخشید؟ استفاده مجدد و بسته بندی مجدد محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید ، روشی کارآمد و م toثر برای افزایش بازگشت سرمایه و دستیابی به اهداف کلی شماست.

چگونه می توان یک طرح ساده استفاده مجدد ایجاد کرد

توسعه این آسان ، آسان برای اجرا ، و قطعاً آسان تر از تلاش برای ارائه ایده های بی شماری اصلی برای مقالات است! صرف اینکه مقداری از محتوا مورد استفاده مجدد قرار گرفته است ، به این معنی نیست که نمی تواند همچنان ارزش واقعی را برای خوانندگان شما فراهم کند. استفاده مجدد از شما همچنین به شما امکان می دهد تلاش خود را به حداقل برسانید و نتایج خود را به حداکثر برسانید

با استفاده از این راهنمای جامع گام به گام ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید با چند تنظیم ساده و تصمیم گیری تاکتیکی ، منجر به تولید کیفیت بالا ، افزایش سطح محتوای خود و فروش آن شوید. هیچ تلاش اضافی لازم نیست!

مرحله اول: اهداف خود را مشخص کنید

این مهمترین توصیه ای است که می توانید برای هر فعالیت بازاریابی دیجیتال اعمال کنید. آنچه را که می خواهید از همان ابتدا به دست آورید ، مشخص کنید. تعیین اهداف مشخص و واضح ، ساختار هر استراتژی را فراهم می کند و به شما کمک می کند تا از زمان و منابع خود استفاده بهینه کنید. همچنین می توانید آن اهداف را با معیارهایی منطبق کنید که به شما امکان می دهد تا اثربخشی برنامه تغییر هدف خود را بسنجید!

مرحله دوم: ایجاد شخصیت مخاطب

یک گام ضروری که غالباً نادیده گرفته می شود ، ایجاد شخصیت های مخاطب هدف کاملاً مشخص ، شما را با بینشی در مورد موضوعات محتوا و انواع مخاطبان شما بیشتر درگیر می کند ، که به نوبه خود می تواند نه تنها در نحوه ایجاد محتوای جدید ، بلکه در چگونگی ایجاد توانایی نیز تأثیر بگذارد. آن را احیا و دوباره بسته بندی کنید. تعهد در ایجاد محتوایی که نیازها و علایق مخاطبان را شناسایی و برطرف می کند ، زیربنای هر استراتژی بازاریابی محتوا موثر است.

مرحله سوم: موضوع خود را انتخاب کنید

بهترین راه برای تضمین اینکه مطالب شما واقعاً در بین مخاطبان شما طنین انداز می شود گوش دادن به خواسته های آنها است. استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo به شما این امکان را می دهد که محتوای برتر را برای وب سایت خود و رقبا تجزیه و تحلیل کنید ، همچنین محتوای پرطرفدار را در انواع مختلف دسته بندی ها شناسایی کنید. Topsy برای جمع آوری تویت ها ، پیوندها ، عکس ها و فیلم های برتر بر اساس عبارات جستجوی خاص بسیار مناسب است ، بنابراین می توانید موضوعاتی را که بیشترین مکالمه را برانگیخته و مخاطبان مورد نظر شما را جذب می کند ، تعیین کنید.

همیشه محتوا را با هدف استفاده مجدد از آن در تاریخ بعد ایجاد کنید. شما باید روی موضوعاتی تمرکز کنید که به طور مداوم مرتبط هستند و به خوبی پیر می شوند. راهنماهای راهنما ، فیلم ها یا وبینارهایی که بر روی استراتژی و تکنیک تمرکز دارند ، به عنوان یک قطعه بی انتها عمل می کنند ، در حالی که مقالات خبری یا هر چیزی با محوریت یک محصول یا ابزاری که می تواند به سرعت منسوخ شود ، برای استفاده مجدد مناسب نیست. ایجاد محتوا پیرامون یک موضوع خاص نیز یک روش خوب برای در نظر گرفتن است زیرا به شما امکان می دهد مجموعه ای از مقالات را تهیه کنید که می توانند به صورت جداگانه یا با هم تغییر کاربری دهند ، شاید به عنوان یک کتاب الکترونیکی یا ارائه اسلایدها.

مرحله چهارم: قالب های محتوای خود را انتخاب کنید

اینجاست که می توانید با بسته بندی مجدد خود خلاقیت به خرج دهید! بخشی از مطالب که زندگی خود را به عنوان یک پست 1000 کلمه ای در وبلاگ آغاز کرده است ، می تواند فراتر از شناخت تغییر و تحول یابد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قالبهای مختلفی را که در دسترس شماست در نظر بگیرید. اگر راهنمای مبتدی برای بازاریابی محتوا را نوشته باشید ، خیلی راحت می توانید آن مقاله را در یک ارائه SlideShare یا یک فیلم آموزشی کوتاه تطبیق دهید. به همین ترتیب ، اگر ویدیویی ایجاد کنید ، می توانید آن را رونویسی کرده و به یک پست وبلاگ نوشته شده تبدیل کنید. گنجاندن قالب های مختلف در طرح تغییر هدف شما ، با رهگیری مخاطبانی که ممکن است مجبور به کلیک روی ویدیو باشند تا یک وبلاگ ، یا بالعکس ، راهی عالی برای افزایش سطح دسترسی شماست. همانند مباحث ، هنگام تفکر در مورد قالب های محتوا که باید پیاده سازی کنید ،

مرحله پنجم: تقویم محتوایی ایجاد کنید

یا می توانید محتوای مورد استفاده مجدد را در تقویم محتوای موجود خود ادغام کنید ، یا یک برگه یا صفحه گسترده جدید را به عنوان بخشی از برنامه تغییر هدف خود ایجاد کنید. این لازم نیست که خیلی پیچیده باشد. یک صفحه گسترده ساده اکسل کافی است. عناوین ، قالبهای محتوایی و مواردی را که قصد دارید آنها را منتشر کنید در آن بگنجانید. همچنین می توانید کانالهایی را که قصد دارید از طریق آنها محتوای خود را تبلیغ کنید یادداشت کنید ، اگرچه برای تقویم شما ضروری نیست. پیگیری انتشار و تبلیغ محتوای جدید و محتوای مجدد به این معنی است که می توانید اطمینان حاصل کنید که از نظر مباحث موردنظر هیچگونه همپوشانی وجود ندارد و به شما امکان می دهد تا چه مدت پس از انتشار اولیه شروع به بررسی مجدد استفاده و بسته بندی مجدد کنید.

مرحله ششم: تأثیر بگذارید و درگیر شوید

یکی از تکنیک های بسیار موثری که می توانید برای تازه سازی مطالب خود پیاده سازی کنید ، انجام ارتباط با اینفلوئنسر است. متخصصان صنعت یا افراد تأثیرگذار را شناسایی کنید و با آنها تماس بگیرید (در صورت داشتن ایمیل یا پیام خصوصی از طریق رسانه های اجتماعی از طریق ایمیل) درخواست یک نقل قول یا بینش کلیدی را می توانید در محتوای خود به آنها نسبت دهید. با تهیه لیست بالقوه ای از س questionsالات که می توانند به آنها پاسخ دهند ، این کار را برای آنها آسان تر کنید! در صورت موفقیت ، تلاش های شما برای اطلاع رسانی تأثیرگذار ، محتوای شما را به مخاطبان استفاده نشده قبلی و تبلیغات متقابل معرفی می کند ، زیرا هر نفوذی که به شما اعتبار می دهد ، محتوا را با پیروان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.

هنگامی که محتوای خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ می کنید ، فراموش نکنید که برای تأثیر دادن کاربران به کلیک و دستیابی به بینش معتبر خود ، افراد تأثیرگذار را برچسب گذاری یا ذکر کنید. اگر تصمیم دارید یک سری محتوا ایجاد کنید ، می توانید از آن بهره ببرید تا حس کنجکاوی خوانندگان را برانگیزد و آنها را ترغیب کند تا با اقساط آینده درگیر شوند. اتفاقاً ، جمع آوری موضوعات و ایده های محتوا ، روش عالی برای تحریک مشارکت و اطمینان از ایجاد محتوای مهربانانه ای است که مخاطب هدف شما ترجیح می دهد.

مرحله هفتم: تبلیغ کنید

هنگامی که محتوای خود را پالایش و بسته بندی مجدد کردید ، تنها کاری که باید انجام دهید انتشار و تبلیغ آن است! موارد کلیدی که باید در نظر بگیرید این است که آیا شما قصد دارید از تبلیغات پرداختی ، ارگانیک یا ترکیبی استفاده کنید. من همچنین قبلاً در مورد تبلیغات متقابل با تأثیرگذار صنعت بحث کرده ام ، که اغلب می تواند باعث افزایش قابل توجهی در مشاهده محتوای شما شود. سرانجام ، شما باید تصمیم بگیرید که محتوای مورد استفاده شما در کدام مرحله از قیف قرار بگیرد. آیا در بالای قیف آن قرار می گیرید تا منجر به دریافت جدید شود؟ آیا از آن برای گرم کردن چشم اندازها به عنوان بخشی از یک کمپین ایمیل فعال استفاده خواهید کرد؟ هنگامی که این تصمیم را گرفتید ، برنامه ساده تغییر مرحله 7 مرحله ای شما تکمیل شده و می توانید ROI را برداشت کنید!

درک دقیقی از تخصص های اصلی رسانه های اجتماعی از جمله بازاریابی محتوا و بسترهایی را که می توانید محتوای خود را در آن تبلیغ کنید ، توسعه دهید.


ن : هومن
ت : دوشنبه 17 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر