close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

نحوه استفاده از محتوای اجتماعی هدفمند برای بهره مندی از سودهای فروش

استراتژی های بهینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی بسیار بیشتر از نمایش ساده برند شما هستند. محتوا یک بازاریابی کلیدی و هدفمند است ، اگر بیشترین مزیت را داشته باشد ، آنچه را که ما در مورد چرخه فروش می دانیم شامل می شود تا به شما در دستیابی به حداکثر نتایج کمک کند.

هر برند و مشاغل برای رقابت و موفقیت در بازار امروز نیاز به داشتن استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی کاملاً مشخص دارند . تعداد فزاینده ای از معاملات از طریق کانال های دیجیتال ایجاد و مشاهده می شود و خرید آنلاین به طور فزاینده ای محبوب می شود. در سال 2015 ، فروش خرده فروشی تجارت الکترونیکی در سراسر جهان به 1.67 تریلیون دلار آمریکا رسیده است. پیش بینی می شود در سال 2018 این رقم به 3.02 تریلیون دلار برسد.

یک روش بسیار م effectiveثر که می توانید یک مزیت رقابتی لازم را در آن پرورش دهید تقویت مجموعه مهارت های دیجیتالی خود با آموزش های اساسی است. شما می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا بدانید چگونه می توانید مهارت دیجیتال خود را افزایش دهید.

استفاده از برخی از این موفقیت های فروش برای تجارت شما بسیار آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک استراتژی هوشمندانه در شبکه های اجتماعی است. هنگامی که این مورد را عملی کردید ، می توانید از محتوای هدفمند در آن استراتژی برای فروش بیشتر و دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده کنید!

آیا با چرخه فروش آشنا هستید؟

چرخه فروش یا چرخه خرید ، فرایند بین شناسایی مشتری بالقوه و انجام کامل یک معامله را توصیف می کند. به عبارت دیگر ، این فرایندی است که توسط آن منجر می شود و پرورش می یابد.

تحقیقات بازار نشان می دهد که نیمی از سرب های تولید شده بلافاصله آماده خرید نیستند . با بازاریابی هوشمندانه ، این مزایا پرورش یافته و برای تکمیل فرآیند تشویق می شوند.

چرخه فروش یا چرخه خرید شامل مراحل زیر برای مصرف کننده است:

1. آگاهی / کشف برند:

مصرف کننده ابتدا از محصول یا خدمات شما آگاهی پیدا می کند. این امر معمولاً از طریق دهان به دهان ، قرار دادن محصول ، تبلیغات یا جستجوی هدفمند از طرف مصرف کننده حاصل می شود.

2. بررسی و تحقیق:

در غیر این صورت به عنوان فرآیند انتخاب شناخته می شود. با استفاده از مجموعه گسترده ای از محصولات و خدمات ، مصرف کنندگان گزینه های خود را بررسی می کنند تا به یک ترجیح شخصی و نزدیک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا خرید می کنند و کدام محصول یا خدمات را انتخاب می کنند ، نزدیک شوند.

3. اعتبار سنجی:

این گسترده ترین مرحله از فرآیند خرید برای مصرف کنندگان است. محصول یا خدمتی که آنها انتخاب کرده اند به چندین روش معتبر خواهد بود:

آ. تحصیلات

مصرف کنندگان خودشان را در مورد محصول ، چگونگی استفاده از آن و نحوه کارکرد آن برای خودشان آموزش می دهند. این ممکن است از طریق تماشای فیلم های YouTube ، به عنوان مثال ، یا کاوش در وب سایت های شرکت.

ب تأیید شبکه

به عبارت دیگر ، تأیید دوستان ، خانواده و همکاران. اینجاست که قدرت برند سازی برجسته می شود. به ویژه برای آن دسته از مصرف کنندگان که برند تجاری هستند ، تأیید می تواند فقط بر اساس مارک تجاری باشد تا مزایا و معایب خود محصول.

ج بررسی شخص ثالث

با خواندن رتبه ها و بررسی های آنلاین ، مصرف کنندگان اعتبار بیشتری کسب می کنند که کالایی که مورد علاقه آنها است برای آنها مناسب است. بررسی های آنلاین مثبت محرک قدرتمندی در روند فروش همه چیز از اتومبیل گرفته تا کتاب و حتی ملاحظاتی مانند خدمات مشتری است. بازبینی ها می توانند فروش ایجاد کنند یا آن را شکستند.

4. تصمیم به خرید:

در اینجا مشتری آماده است تا خرید خود را نهایی کند. انجام این کار برای آنها آسان است! پس از اتمام خرید ، راه برای فروش آینده هموار شده و منجر به تولید بیشتر می شود.

چگونه محتوای رسانه های اجتماعی می توانند فروش را پیش ببرند؟

رسانه های اجتماعی با تعامل با مصرف کنندگان در اوایل چرخه فروش و همچنین تقویت ، حفظ و رشد روابط مصرف کننده و برند ، به یک کسب و کار یا برند کمک می کنند تا فروش خود را پیش ببرد. همچنین برای نشان دادن بینش یک مارک در بازار و اینکه مشتری آن چیست بسیار ارزشمند است.

تحقیقات نشان داده است که 87 درصد از مشتریان B2B قبل از تصمیم نهایی در مورد محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی تحقیق می کنند. 20 سال پیش داشتن یک وب سایت معیار یک سازمان قانونی بود. امروز ، حضور در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است و کسب و کارها از طریق نحوه ارائه آنلاین نام تجاری خود مورد قضاوت قرار می گیرند.

کافی نیست که به سادگی برخی از حساب ها را در شبکه های رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید و انتظار داشته باشید که بلافاصله شروع به تولید هدایت و بسته شدن فروش کنید. همه دنبال کنندگان ، پسندیدن ها ، نظرات و اشتراکات در دنیا قصد ندارند سود حاصل از برند شما را بدست آورند ، مگر اینکه از این تعامل استفاده کنید!

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

  • تعامل هدفمند با مشتریان فعلی و احتمالی
  • نشان دادن ارزش
  • برند خود را از رقبای خود متمایز کنید
وقتی شکاف بین مصرف کننده ، بستر رسانه های اجتماعی و روند چرخه فروش را پر می کنید ، ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی افزایش می یابد.

در طرح کل چیزها ، خریدهای نسبتاً کمی صرفاً بر اساس پست های شبکه های اجتماعی انجام می شود. پس چه فایده ای دارد؟

فروش اجتماعی به سادگی ابزاری اضافی است که می توانید برای نشان دادن نیازها و خواسته های مشتری خود ، نشان دادن ارزش در محصول خود ، ارائه هویت و معرض نام تجاری و تمایز نام تجاری خود از بسته استفاده کنید.

چرخه فروش از دید یک فروشنده

برای فروشنده ، فرآیند فروش کمی بیشتر از آنکه برای مصرف کننده باشد درگیر است:

  1. ایجاد آگاهی و ایجاد نسل
  2. پرورش منجر می شود
  3. ایجاد شهرت برند
  4. شتاب
  5. دفاع، طرفداری
  6. هدف گذاری و معیارها

همه این مراحل را می توان از طریق کانال های رسانه های اجتماعی برند شما ارتقا داد. ایده این است که سرب خود را بگیرید و آنها را از طریق فرایند فروش تا پایان راهنمایی کنید. در حالت ایده آل ، آنها بازخورد مثبت می گذارند و به تولید هدایای جدید کمک می کنند.

مدل فروش سنتی شامل تولید سرب و هدایت آنها از طریق روند بسته شدن فروش بود. در عصر دیجیتال امروز ، سفر تصمیم مشتری تغییر کرده و به چرخه ای از تجربه ، حمایت ، بررسی ، ارزیابی و خرید تبدیل شده است که پیوند با نام تجاری یک گام بسیار مهم است. کنترل مصرف کننده بسیار بیشتر است.

بنابراین چگونه می توانید از حضور خود در شبکه های اجتماعی برای تکمیل چرخه فروش استفاده کنید؟ از طریق محتوای در نظر گرفته شده و موثر .

محتوای برتر معامله را می بندد

رویکرد به محتوا باید براساس مراحل چرخه فروش باشد. شما باید محتوایی را ارائه دهید که در مرحله فرآیند خریدار قابل اجرا باشد. این به معنای ارائه پست هایی است که شامل هر مرحله است.

آگاهی از برند

محتوا باید سبک ، مختصر و در عین حال آموزنده ، جذاب و چشم نواز باشد تا منجر به تولید شود. این باید به صنعت شما مربوط باشد و نه با یک محصول خاص. این به مصرف کنندگان نشان می دهد که آنها به آنچه شما می فروشید نیاز دارند. محتوا ممکن است شامل فیلم ها ، اینفوگرافی ها ، تصاویر ، نکات یا پست های وبلاگ باشد - همه اینها با هدف افزایش تعامل است!

بررسی و تحقیق

سرنخ های شما اکنون از برند و محصول شما آگاه هستند. محتوا باید مزایای محصول و همچنین معایب نداشتن آن را به نمایش بگذارد. از طریق محتوای ارزشمند - به عنوان مثال پیوندهایی به پست های آموزنده وبلاگ ، اعتبار برند را ایجاد کنید. ارسال نظرسنجی ، س askال بپرسید ، نظرسنجی کنید و بازخورد بخواهید: هدف تشویق مشارکت و پاسخ است.

اعتبار سنجی

مزایای محصول خود را تقویت کنید. مقایسه ها ، آزمایش های رایگان یا جوایز ارائه شده را در بر بگیرید. رویدادها نیز می توانند بسیار مثر باشند. محتوای تولید شده توسط مصرف کننده می تواند بسیار م effectiveثر باشد و این همه به آشنایی برند کمک می کند.

تصمیم به خرید

بازبینی ها ، داستان های موفقیت ، نکات استفاده ، توصیفات و غیره را درج کنید برای ایجاد یک رابطه شخصی با پیروان خود درگیر شوید از آنها برای خرید و در صورت لزوم ، فروش بالا تشکر کنید.

بعد از خرید

وفاداری و تکرار خرید را تشویق کنید. بازخورد بخواهید و نشان دهید که برای نظرات مشتریان خود ارزش قائل هستید. پاداش خود را به روشی ملموس ادامه دهید. برای مراجعه ها پاداش دهید و از طریق رسانه های اجتماعی به همه درخواست های پشتیبانی مشتری پاسخ دهید.

کلید اصلی بازاریابی هدفمند از طریق شبکه های اجتماعی تعامل اول و مهم و مهم ، تعامل با مصرف کنندگان و سپس ادامه کار فروش است .

مخاطبان درگیر بیشتر از پروفایل های شبکه های اجتماعی شما بازدید می کنند ، آنها را با دیگران به اشتراک می گذارند و هنگامی که زمان خرید فرا می رسد نام تجاری شما را به یاد می آورند.

3 چیز اضافی که باید بدانید

1. اهمیت داستان سرایی

داستان پردازی عالی در شبکه های اجتماعی هویت برند شما را مشخص می کند و مشخص می کند تا آن را از رقابت جدا کند و نتیجه نهایی شما را بهبود بخشد. این یک رابطه با مصرف کننده ایجاد می کند. بنابراین یک پیام قابل استفاده و منسجم برای ارائه به مخاطبان هدف خود انتخاب کنید ، در نحوه انتقال این پیام خلاق باشید و پلتفرم قصه گویی شبکه های اجتماعی را که برای برند شما کار می کند انتخاب کنید. از کلمات ، تصاویر ، گزش صدا و فیلم ها استفاده کنید. اصیل ، جهانی و شفاف باشید و از گفتن داستان خود لذت ببرید!

2. استراتژی رسانه های اجتماعی خود را خرد کنید:

تأثیر رسانه های اجتماعی طی چند سال گذشته بسیار زیاد شده است. وقت آن است که سوار باند شوید و یاد بگیرید چگونه از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر بازاریاب B2B هستید ، به عنوان مثال LinkedIn باید شما را به سمت سیستم عامل سوق دهد. ما می توانیم نحوه ایجاد و اجرای یک استراتژی رسانه اجتماعی متناسب با نیازها و اهداف کسب و کار شما را در اینجا به شما نشان دهیم.

3. از اشتباهات خود بیاموزید:

تا حدی ، فرآیند با آزمون و خطا آغاز می شود ، و یادگیری از اشتباهات خود بخشی مهم و با ارزش از آن است. دستورالعمل های ذکر شده را در استراتژی تعامل خود در شبکه های اجتماعی اجتماعی اعمال کنید و آنچه را که برای شما و نام تجاری شما مناسب است ، پیگیری کنید. بهترین استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی سطح بالایی از تعامل مخاطبان را تسهیل می کند و نتایج قابل اندازه گیری قابل توجهی ایجاد می کند. قبل از اینکه بدانید ، طرفدار فروش اجتماعی خواهید بود ! بیاموزید که چگونه با استفاده از تکنیک های فروش اجتماعی فروش بیشتر و سریع تری داشته باشید.

درباره آدام هولاهان

آدام نویسنده Social Media Secret Sauce و مدیر عامل ترافیک وب است که کار می کند. هدف او این است که به شما کمک کند حضور آنلاین قدرتمندی ایجاد کنید که باعث چاپ و سرعت چاپ جهانی شما شود. برای بینش ارزشمند استراتژی رسانه های اجتماعی ، می توانید با آدام در LinkedIn ارتباط برقرار کنید ، یا او را در توییتر دنبال کنید .


ن : هومن
ت : دوشنبه 17 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر