close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

چرا بازاریابی اینترنتی؟؟؟

چرا بازاریابی اینترنتی؟

حالا که می دانید چه بازاریابی اینترنتی است، شما هنوز هم ممکن است تعجب که چرا این اعتیاد به مواد مخدره بسیار در اطراف آن وجود دارد.

خوب ، اعتیاد به مواد مخدره کاملاً پایه گذاری شده است.

بازاریابی اینترنتی بارها و بارها موفقیت اثبات شده را نشان داده است.

در اینجا برخی از آمارهایی که از سراسر وب گردآوری شده اند برای کمک به شما می دانند که چرا بازاریابی اینترنتی و محتوا بلند است:

  • قرار است تا سال 2019 ، بازاریابی محتوا صنعتی به ارزش 313 میلیارد دلار باشد.
  • 91 درصد مشاغل از قبل به قدرت آن اطمینان داشته و قبلاً آن را به عنوان یک روش اساسی بازاریابی در پیش گرفته اند.
  • بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی و برون مرزی هزینه دارد ، اما 3 برابر بسیاری از بازارها را به خود اختصاص می دهد .
  • اگر با یک وبلاگ یک تجارت کوچک هستید ، 126 درصد رشد بیشتر از رقبای خود را بدون وبلاگ بدست می آورید
  • اگر یک وبلاگ دارید و محتوا را منتشر می کنید ، به طور متوسط 434 درصد صفحات فهرست شده بیشتر در Google دریافت خواهید کرد

و موارد بیشتری وجود دارد.

از تلاشهای من در زمینه بازاریابی محتوا ، دیدم که تجارت کوچک من شروع به کار کرده است.


ادامه خواندن در زیر

با 99 درصد تمرکز بر بازاریابی محتوا ، توانستیم ارزش خود را به میلیون ها دلار برساند.

خط پایین: این مواد کار می کنند.

5 مثال محتوا: ارائه ارزش برای بازده بزرگ

خواندن درباره بازاریابی محتوای عالی برای درک واقعی عملکرد آن کافی نیست. در عوض ، باید آن را عملی ببینید تا ارزش اساسی آن را درک کنید.

زیرا وقتی محتوا واقعاً خوب است ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد.

در اینجا چند نمونه برتر از انواع محتوا از مارک هایی که ایجاد محتوا را از پارک خارج کرده اند ، آورده شده است.

1. پست ها و مقالات وبلاگ

کی از متداول ترین انواع مطالب ، ارسال مطالب وبلاگ است.


ادامه خواندن در زیر

به خصوص ، یک وبلاگ یک بستر عالی برای محتوا است زیرا پایه و اساس بسیاری از پست ها ، صفحات و مطالب را ایجاد می کند که همه به سایت شما اشاره می کنند.

یک وبلاگ را به عنوان یک تنه درخت در نظر بگیرید. پست های وبلاگ شما شاخه هایی است که به گوشه های اینترنت و موتورهای جستجو دسترسی پیدا می کنند. کاربران می توانند شعبه های شما را پیدا کرده و آنها را به سایت اصلی شما بازگردند. این باعث می شود شما بیشتر در نتیجه منجر به فروش و فروش شوید.

برای یک مثال عالی از مطالب وبلاگ نویسی ، به موسسه بازاریابی محتوا مراجعه کنید . آنها برای تدریس ، راهنمایی ، راهنمایی و الهام بخش ، مطالب ارزشمند و مفیدی را برای بازاریابان محتوا ایجاد می کنند.

نتیجه؟

طرفداران ، پیروان و مشتریان خود را وقف وقایع ، آموزشها و مشاوره ها اختصاص داد.

2. اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها روش های سرگرم کننده و بصری برای ارائه اطلاعات ارزشمند است.

آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها ، نمودارها ، تصاویر و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملاً قابل اشتراک است.

در اینجا یک نمونه خارق العاده از اینفوگرافیک در مورد پخت نان از RJ Zaworski آورده شده است:

و اینجا یک اینفوگرافیک بسیار به اشتراک گذاشته شده از Curata در مورد آناتومی یک بازاریاب محتوا وجود دارد:

curata - آناتومی بازاریاب محتوا

3. مطالعات موردی

یکی دیگر از مطالب محبوب و م isثر ، مطالعه موردی است.


ادامه خواندن در زیر

به طور کلی ، یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به برخی از اقداماتی است که نام تجاری یا تجارت شما انجام داده است و برای موفقیت نتایج قابل اندازه گیری دارد.

معمولاً این به چیزی تبدیل می شود که برای مشتری انجام داده اید.

در اینجا یک مثال عالی از یک مطالعه موردی توسط Fractl آورده شده است:

در آن ، آژانس نشان می دهد که چگونه آنها یک کمپین محتوای موفق را برای یک نام تجاری املاک و مستغلات اجرا کردند. آنها در مورد چگونگی جمع شدن ، "whys" این پروژه و نتایج (ارائه شده در آمار قابل اندازه گیری) صحبت می کنند.


ادامه خواندن در زیر

این نوع محتوا به دلایل واضح یک اعتماد ساز ساز بسیار جذاب است.


https://webnet.starblog.ir/Post/4/Internet-marketing.html

https://www.hubspot.com/



ن : هومن
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر