close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

آیا تجارت شما باید از نوشتن مطالب نوشتن استفاده کند؟

آخرین فناوری های بازاریابی همچنان فرصت های جدیدی را برای ما در اختیار مشتریان بالقوه قرار می دهد. یکی از جدیدترین ربات ها ، که توسط هوش مصنوعی (AI) تغذیه می شوند. در حال حاضر بسیاری از سازمان ها از ربات ها برای بهبود ارتباط با مشتریان در وب سایت های خود ، پروفایل های رسانه های اجتماعی و غیره استفاده می کنند ، اما آیا ربات ها توانایی فراتر از یک اسکریپت آماده و تولید محتوا را دارند که باعث رقیب کار کپی رایت های حرفه ای می شود؟

اخیراً ، آنها توانایی نوشتن بخش های طولانی تر از نسخه را از ابتدا به دست آورده اند. آیا اکنون بازاریابان باید آنها را تهدید تلقی کنند؟ برای یادگیری جوانب مثبت و منفی استفاده از رباتها برای نوشتن نسخه بازاریابی خود ، مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره ربات ها

رباتها می توانند به دو دسته اصلی تقسیم شوند: رباتهای ابزار و رباتهای اطلاعاتی. رباتهای اطلاعاتی به کاربران امکان می دهند با عضویت در هشدارهای خبری براساس تاریخچه خواندن ، محتوای خود را مصرف کنند. از طرف دیگر ربات های ابزار ، مشکلات کاربران را از طریق اقدامات برانگیخته کاربر حل می کنند. رایج ترین نوع ربات ابزار ، یک ربات خرید است که به کاربران در خرید محصولات کمک می کند. اما ربات های ابزار همچنین می توانند جلسات رزرو کنند ، شما را از اشتراک و موارد فراتر از آن مطلع کنند.

تجربه گپ زدن با ربات باید مانند صحبت با یک انسان بسیار آگاه باشد که به تمام اطلاعات حساب ، تنظیمات برگزیده و تعامل قبلی شما با شرکت دسترسی داشته باشد.

اما اینها تنها انواع رباتها نیستند. ربات های جدید در صحنه می آیند - برخی در واقع محتوا را می نویسند.

آیا رباتها می توانند کپی عالی بنویسند؟

اولین داستانهای تولید شده توسط روبات های جهان اخیراً توسط انجمن مطبوعات تولید شده است. این پروژه تولید محتوا از طریق رایانه با کمک مالی از ابتکار عمل اخبار دیجیتال گوگل و با هدف ایجاد 30،000 داستان خبری انگلیس در هر ماه با استفاده از نرم افزار تولید زبان طبیعی تأمین شد. این نرم افزار داده هایی را که برای روزنامه نگاران ارسال می شود ، جمع آوری می کند و اطلاعات اولیه را به یک داستان مناسب تبدیل می کند. این به انجمن مطبوعات اجازه می دهد تا اطلاعات را به سرعت ارسال کند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که خبرنگاران هنوز درگیر این فرآیند هستند ، اما هسته اصلی داستان از هوش مصنوعی سرچشمه می گیرد.

بنابراین چه اتفاقی می افتد که روبات ها یک قطعه کامل را بنویسند؟ آیا روبات ها هرگز جایگزین انسان ها خواهند شد؟ احتمالا نه. این اخیراً آشکار شد وقتی که یک فصل "جدید" هری پاتر توسط رباتها ایجاد شد. باب مانکوف ، کاریکاتوریست نیویورکر می خواست از طریق مسابقه زیرنویس کارتونی هوش مصنوعی را کشف کند. او با Deep Mind و مایکروسافت Google همکاری کرد تا الگوریتمی را ایجاد کند که بین کدام عنوان ها خنده دار است و کدام ها نیست. سرانجام او به بن بست رسید. اما او سپس استودیو های Botnik مبتنی بر هوش مصنوعی را تشکیل داد و از ابزار «نوشتن» فصل بدنام "جدید" هری پاتر ، که همچنین به طور خنده دار به تصویر کشیده شده است ، استفاده کرد.توسط طرفداران آنلاین. این فصل از اطلاعات موجود در متن هفت هفت کتاب در این سریال ساخته شده است و خطوط جالب آن ایجاد شده است ، "او هری را دید و بلافاصله شروع به خوردن خانواده ی هرمیون" ، "و" ران قرار گرفت كه عنكبوت باشد. او فقط بود. "

هری پاتر و Chatbots.

این ابزار سرگرم کننده است که بتوانید با آن بازی کنید ، اما متأسفانه آنقدر پیشرفته نیست که بتواند داستانی را معقول بنویسد. مهم نیست که چقدر ربات های هوشمند به نظر می رسد ، آنها هنوز هم نیاز دارند که از یک انسان اطلاعاتی قرض دهند. مثلاً این مقاله را که توسط یک ربات ایجاد شده است ، بگیرید. عنوان بسیار گیج کننده است (اگر واضح و آشکار نباشد) ، و اظهار نظرهای خوانندگان این افکار را تکرار می کند.

عنصر انسانی

به طور معمول ، وقتی مقاله می خوانیم ، می خواهیم آنها اطلاعاتی بیش از اطلاعات مستقیم داشته باشند. تفسیر انسانی ، داستانهایی که دارای احساسات هستند و ایده های مرتبط با آن ، چیزهایی هستند که باعث می شوند محتوا این چنین جذاب باشد. به عنوان مثال ، در مورد ناخوشایندی پروازهای لغو شده به دلیل آب و هوا ، می خوانید ، می خواهید داستانهای افراد آسیب دیده را بشنوید - نه فقط واقعیت این که چه تعداد پرواز تحت تأثیر قرار گرفت. کپی باید جذاب ، سرگرم کننده و اغلب ترغیب کننده باشد ، اما رباتها هنوز این مهارت ها را یاد نگرفته اند.

نوشتن ربات در آینده

گرچه رباتها برای جایگزین کردن نویسندگان انسانی کاملاً آماده نیستند (و ممکن است هرگز نباشند) ، اما بسیاری از شرکت ها در حال کار برای کامل کردن علم هستند. بزرگترین پخش کننده در حال حاضر Narrative Science است که دارای یک محصول نرم افزاری National Language Generator (NLG) به نام Quill است. این شرکت خود را به عنوان "انسان سازی داده ها مانند گذشته با فن آوری که داده های شما را تفسیر می کند و آن را با سرعت و مقیاس به" روایت های هوشمند "تبدیل می کند ، توصیف می کند."

این شرکت از سال 2010 تأسیس شده است ، اما امروز ، Quill می تواند بدون مداخله انسانی اخبار خبری ، گزارش های صنعت و عناوین تولید کند - و تا زمانی که آنها به اطلاعات متمرکز هستند. باز هم ، هیچ عنصر "انسانی" وجود ندارد. گزارش های بررسی فناوری MIT ، کوئل در حال نوشتن بیش از یک میلیون کلمه در روز برای مشتریان اصلی مالی است که به طور منظم به گزارش های پشتیبان داده نیاز دارند. جالبترین قسمت؟ شرکت ها می توانند به Quill بگویند که چه سبکی از زبان و لحن استفاده دارد و فراتر از قابلیت های سایر نرم افزارهای محتوای AI. قیمت گذاری بر اساس نوع داستان (تفسیر یک مجموعه داده) می تواند تا 100000 داستان ایجاد کند و سالانه 70،000 دلار هزینه داشته باشد.

واشنگتن پست: هلیوگرافی

از سپتامبر 2016، واشنگتن پست ایجاد کرده است و منتشر شده بیش از هزار داستان ایجاد شده توسط خود را در خانه فن آوری داستان سرایی خودکار نام Heliograf، که می سازد پست های رسانه های اجتماعی و اخبار (داده های مبتنی بر گزارش).

این شرکت فن آوری Heliograf خود را از طریق Arc Publishing به فروش می رساند ، از 10،000 دلار در ماه شروع می کند و به 150،000 دلار در ماه و بالاتر می رسد. و ، وال استریت ژورنال گزارش می دهد که سودآوری برای محتوا نجومی است - با حاشیه 80٪.

Associated Press AI Tools: Heliograph & Insights Insated

آسوشیتدپرس از سال 1846 و دارای پنج روزنامه است. اکنون ربات ها در حال ایجاد برخی از محتوای برند هستند. AP از بینش خودکار استفاده می کند تا تعداد مقالات تولید شده خود را تا دوازده برابر افزایش دهد . این داستان ها مختصر و مبتنی بر داده ها هستند و شبیه موارد زیر هستند:

Automated Insights همچنین ابزاری بسیار هوشمند به نام Wordsmith ارائه می دهد ، که آن را به عنوان "اولین پلت فرم تولید زبان طبیعی عمومی در جهان" توصیف می کند. این بسیار چشمگیر است ، اما هنوز هم بسیاری از کارهای انسانی در آن دخیل هستند. کاربر باید نقاط داده را به نرم افزار اضافه کند ، یک الگوی داستانی بنویسد ، پیش نمایش خروجی نرم افزار را تولید کند (و در صورت لزوم ویرایش کند) ، و مطالب نیمی از مطالب انسانی خود را منتشر کند. هنوز هم از ایجاد همه هوش مصنوعی فاصله زیادی دارد ، اما به ناشران مانند The Associated Press کمک می کند تا محتوای بسیار بیشتری از آنچه که فقط با استفاده از نویسندگان انسانی ساخته شده اند ، ایجاد کنند. این نرم افزار سالانه بیش از 1.5 میلیارد قطعه محتوا برای صدها شرکت تجاری ایجاد می کند. دسترسی به Wordsmith با محتوای 2 ساله در هر ماه با محتوای سالانه شروع می شود و خدمات مدیریتی با هزینه های اضافی نیز می توانند انجام دهند.

نتیجه

احساسات ، داستان گویی و متن همه برای نوشتن یک مطالب قانع کننده از مطالب مهم هستند. از این پس ، هر نوع محتوا با "عنصر انسانی" باید توسط یک انسان (یا یک ربات با کمک های بسیار انسانی) اداره شود. اگر چیزی غیر از یک گزارش کاملاً مبتنی بر داده ایجاد کنید ، باید بتوانید با خوانندگان خود درک کرده و با آنها صحبت کنید.

همانطور که باب مانکوف ، که قبلاً به آن اشاره کردیم ، اظهار داشت: "ماشین آلات در پایان احمق ها یا شاید مجهز به احمق ها هستند که به انسان ها نیاز دارند تا محتوا را خلق کنند که برای انسان جالب باشد."

ما هیجان زده هستیم که می بینیم تا چه اندازه نوشتن رباتها به پایان خواهد رسید ، اما در حال حاضر ، توصیه می کنیم محتوای خود را بنویسید یا فقط برای کمک به رباتها تکیه کنید.


ن : هومن
ت : دوشنبه 10 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر