close

تماس با مدیر سایت جهت رزرو تبلیغات 09337931003


بیا دیدنی های رشت رو با هم سیر کنیم


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلا

اجاره ویلای ارزان فقط با 100 تومن

بزرگسالان و یادگیری: چگونه می توان برای افراد حرفه ای کار ارائه داد

از آنجا که فارغ التحصیلان دارای مدرک مدرن در صنایع ظاهر می شوند ، برخی از متخصصان شاغل می توانند احساس گیر کنند زیرا سرعت دنیای جدید تهدید به ترک آنها می کند.

علاوه بر این ، با باز شدن نقشهای متخصص در نتیجه عصر دیجیتال ، نیاز به تحقق نگرانی مهم بسیاری از افراد یا در نقش خود یا ماندن در مشاغلشان یا پیشرفت در مشاغلشان است.

در نتیجه آرایش دانش آموزان در حال تغییر است. این امر در دانشکده های سراسر آمریکا مشهود است زیرا طبق اعلام مرکز ملی آمار آموزش از سال 2014 تا 2025 ، افزایش دانش آموزان بالای 25 سال 18٪ افزایش می یابد ، در حالی که 13٪ برای افراد زیر 25 سال افزایش می یابد.

در این مقاله با درک جدید و هدف گیری مخاطبان جدید ، انگیزه یادگیری دانش آموزان بزرگسال برای بازگشت به آموزش و چگونگی حمایت از سفر یادگیری خود بررسی شده است.

چرا بزرگسالان به آموزش باز می گردند؟

بسیاری از فارغ التحصیلان دبیرستان فقط به این دلیل که این مرحله منطقی بعدی در یک زندگی جوان است که در آموزش و پرورش قدم گذاشته است ، به دانشگاه می روند.

در مورد زبان آموزان بزرگسال ، انگیزه ها بسیار متفاوت است. متخصصان شاغل معمولاً بیشتر متمرکز هستند و عزم خود را برای پیشرفت در حرفه خود دارند. آنها می خواهند برای یادگیری مهارتهای جدید یا سنگین کاری موجود را بطور کلی در یک منطقه تخصصی یاد بگیرند.

با گذشت چند سال از حرفه ، بسیاری از متخصصان شاغل متوجه می شوند که به مهارت های کار در یک محیط غنی از فناوری مجهز نیستند. بسیاری از این پیشرفت ها در حالی که کار می کردند اتفاق افتاد و مگر این که این یک ضرورت برای کار آنها باشد ، ناخواسته یا بدون توجه به آن می روند.

با این حال ، هرچه بیشتر و بیشتر شرکت ها در سفر تحول دیجیتالی خود پیشرفت می کنند ، تخصص و دانش مردم به نقشها و صنایع نیاز دارند و همچنان در حال تغییر هستند. در نتیجه ، افزایش یادگیرنده بزرگسال همچنان به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد.بزرگترین چالش برای زبان آموزان بزرگسال چیست؟

متخصصان شاغل تمایل دارند که خیلی بیشتر از دانشجویان قدیمی سن دانشگاه ادامه داشته باشند. این امر باعث می شود که زبان آموزان بزرگسال از مهارت های آینده مشغول به کار نباشند.

ورود دوباره به آموزش ممکن است بسته به نوع کارشان ، برای بسیاری از افراد ضروری باشد. اما برای بسیاری ، موانع غلبه بر آن وجود دارد. این موانع مشترک شامل موارد زیر است:

  • کمبود وقت
  • مسئولیت خانواده و فرزندان
  • مشکلات مالی
  • ترس یا مشکل در کنار آمدن با فن آوری در یادگیری
  • مشکل در یافتن مسیر درست

به دلیل مواردی از این دست ، برخی از بزرگسالان ممکن است تمایل به بازگشت به یادگیری یا متعهد شدن به یک برنامه یادگیری که به زندگی مشغول کار خود فشار بیاورد ، تمایلی ندارند و یا پیدا کردن آن دشوارتر است.

مربیان همچنین باید در نظر داشته باشند که زبان آموزان بزرگسال می توانند گزینشی باشند و برای یادگیری آنچه برای آنها و نقش آنها معنی دارد انتخاب کنند. به عنوان یادگیرندگان خودمحور ، انگیزه نیز باید از آنها ناشی شود ، بنابراین آنها باید با مطالب یادگیری و روند یادگیری درگیر شوند.

در حالی که بسیاری از زبان آموزان مسن ممکن است مدتی مشغول آموزش نباشند ، اما تجربه عملی فراوانی دارند که می توانند در جدول حاضر شوند. بنابراین ، جهان با کمک به فراگیران بزرگسال می تواند دوباره تحصیلات خود را کسب کند.

مؤسسات آموزشی چه کاری می توانند انجام دهند تا زندگی آنها آسان تر شود؟

1. انعطاف پذیری را ارائه دهید

بزرگترین نگرانی برای بسیاری از متخصصان شاغل که مشغول آموزش بیشتر هستند ، کمبود وقت و منابع است. با یک شغل تمام وقت و احتمالاً یک خانواده ، دستانشان پر است.

چشم انداز یک برنامه مطالعاتی فشرده در بالا از این ، یک پیشنهاد هولناک است. مربیان می توانند از طریق مقابله با این موارد کمک کنند:

  • برنامه های آموزش انعطاف پذیر تری را ارائه دهید
  • دسترسی 24/7 به مواد درسی ، از جمله سخنرانی های ویدیویی و اسناد قابل چاپ از طریق یک سیستم مدیریت یادگیری آنلاین
  • مهلت واگذاری را افزایش دهید
  • از فناوری هایی مانند برنامه ها یا انجمن ها استفاده کنید تا امکان تبادل اطلاعات فراهم شود

بخش آموزش با ارائه انتخاب گسترده ای از دوره های پاره وقت و یادگیری از راه دور ، در حال حاضر این مسئله را برطرف کرده است. به حدی که پیش بینی می شود بازار توسعه حرفه ای در ایالات متحده سالانه نزدیک به 5٪ تا سال 2020 رشد کند.

از آنجا که یادگیری بزرگسالان محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، فهمیدن چگونگی تهیه برنامه های شلوغ متخصصان کار به سرعت در اولویت اول برای ارائه دهندگان آموزش قرار می گیرد.

2. گزینه های مقرون به صرفه ارائه دهید

گزینه های مقرون به صرفه ارائه دهید

با بزرگسالی ، مسئولیت بزرگسالان به وجود می آید. هزینه های نگهداری از خانه ، اتومبیل و کودکان چیز کمی نیست. آموزش ارزان نمی آید.

حتی اگر به عنوان یک سرمایه گذاری ارزشمند قلمداد شود ، بسیاری از بزرگسالان به راحتی با توجه به اینکه متوسط دانش آموختگان دانشجویی با 30 هزار دلار بدهی دارند ، توانایی تهیه یک عکس دیگر را در یک برنامه دراز مدت ندارند .

کالج ها و دانشگاه هایی که از طریق برنامه های توسعه حرفه ای گزینه های یادگیری مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند ، برای زبان آموزان بزرگسال بسیار جذاب است. علاوه بر این ، گواهینامه های آنلاین که به صورت هم تراز در صنعت هستند نیز راهی مناسب برای دریافت یک مدرک شناخته شده با هزینه ای مناسب ارائه می دهند.

ماهیت تخصصی این نوع برنامه ها به این معنی است که زبان آموزان روی نتایج متمرکز شده اند و به احتمال زیاد قادر خواهند بود که یادگیری را در نقش خود به کار گیرند. به عنوان یادگیرندگان خود هدایت ، متخصصان شاغل روی نتایج ملموس متمرکز هستند و این نوع یادگیری به آنها ارزش زیادی برای پول می دهد.

3. شخصی سازی برنامه ها برای فناوری

از آنجا که اختلال دیجیتالی برای بسیاری از مشاغل به واقعیت تبدیل می شود ، ماندن در بالای پیشرفت های فناوری برای متخصصان شاغل سخت تر می شود.

بومیان دیجیتالی با تکنولوژی رشد کرده اند به این معنی که با سیستم عامل ها و شبکه هایی مانند رسانه های اجتماعی آشنا هستند و با تغییر فناوری ها سریعتر سازگار می شوند. با این وجود ، باید توجه داشت كه در حالی كه "بومیان دیجیتال" ممكن است از فن آوری آگاه باشند ، ممكن است قادر به استفاده از آن به روشی نباشند كه كارفرمایان نیازمند ساختن آنها به یك مخاطب برای آموزش دیجیتال هستند.

برای بسیاری از زبان آموزان بزرگسال ، به ویژه کسانی که از نسل قدیمی تر مهارت های خود را قبل از دیجیتالی به دست آوردند ، ممکن است بازگشت به آموزش و یادگیری با همسالان با دانش فنی ترسناک باشد. نکته اصلی مبارزه با این امر ، شخصی سازی یادگیری و اطمینان از این است که افراد بتوانند با سرعت خود یاد بگیرند و به آنها فرصت داده می شود تا با فن آوری های جدید دست و پنجه نرم کنند.

این کار می تواند با ساده کردن پورتال های یادگیری آنلاین با آموزش ، فیلم های راهنما راهنمایی و دسترسی به یک میز پشتیبانی یا چت زنده انجام شود. با این کار ، زبان آموزان بالغ می توانند فارغ از این که حرفه دیجیتالی را دنبال می کنند ، در ابتدایی ترین زمینه های فناوری مدرن پیشی بگیرند.

4- مهارتهای مرتبط با نیازهای نقش

مهارتهای مرتبط با نیازهای نقش

ممکن است بسیاری از بزرگسالان برای رفع نیازهای شغلی نیاز به استفاده از مهارت های لازم را داشته باشند ، اما بسیاری از آنها در تلاشند تا دقیقاً آنچه را که بخاطر مجموعه دوره های ارائه شده مورد نیازشان قرار می دهند ، بیابند.

بر خلاف فراگیران جوان که اطلاعات را در مقیاس وسیع جمع می کنند ، زبان آموزان بزرگسال نمی خواهند بررسی کنند. آنها می خواهند مجموعه مهارت خاصی را بدست آورند تا بتوانند وظایف خاص خود را انجام دهند. در اصل ، بزرگسالان باید درک کنند که چرا چیزی یاد می گیرند و یک ROI ملموس را در انتها تجسم می کنند.

نکته اصلی برای مربیان این است که دوره هایی را تهیه کنند که به سوله های خاص ، با اهداف روشن و مسیر مشخص برای رسیدن به شغل بهتر بپردازند.

با دیجیتالی شدن در حال حاضر برای اکثر صنایع ، یک واقعیت وجود دارد ، تقاضای فزاینده ای برای مهارت هایی مانند تجزیه و تحلیل یا فروش اجتماعی وجود دارد. این مهارت های جدید به حرفه ای ها نیاز دارد تا در مناطقی خاص که دانش قابل قبولی را در مدت زمان معقول ارائه می دهند ، از آن استفاده کنند.

5- ارائه آموزش شرکتی

کارفرمایان امروز هر سال 600 میلیارد دلار برای آموزش غیر رسمی و رسمی هزینه می کنند. این بودجه قابل توجه نشانگر تعهد سازمانها - بزرگ و کوچک - به دانش کارمندانشان است.

با بیان اینکه مقدار زیادی از این پول صرف توسعه سطح بالایی مدیریت می شود و نه ورود به سطح یعنی گروهی از نیروی کار از مزایای پیشرفت مهارت ها نیستند.

آنچه لازم است یک فرهنگ یادگیری است که به کل تجارت خدمت می کند. مربیان ارائه دهنده برنامه های صدور گواهینامه در صنعت می توانند به این بازار ضربه بزنند و با مشاغل محلی شرکتها در ارتباط باشند تا یک برنامه یادگیری متناسب ارائه دهند. این می تواند از کارگاه های مستقر در کلاس تا دوره های آنلاین تا ریزآموزش باشد.

پیوند دادن آکادمی و صنعت می تواند ارزش فراوانی را برای زبان آموزان بزرگسال بدست آورد:

  • تهیه محتوای با کیفیت بالا که توسط متخصصان یادگیری طراحی شده است
  • ارائه یادگیری مرتبط از طریق یک سیستم مدیریت یادگیری در دسترس
  • پیگیری فعالیت زبان آموزان و مداخله در صورت لزوم

از یک برنامه درسی تدریس سخت گرفته تا یک برنامه کاری شلوغ گرفته تا یک زندگی خانوادگی پر هرج و مرج ، تعداد بیشماری از موانع وجود دارد که می تواند جاه طلبی های فراگیران بزرگسال را مختل کند.

با این حال ، اگرچه ممکن است قایقرانی صاف نباشد ، نیاز به پیشی گرفتن برای آینده به معنای افزایش روز افزون بزرگسالان است که این مهارت را به سمت یادگیری دانشگاهی بر می دارند. ایجاد مهارت بیشتر برای بزرگسالان برای کار در عصر دیجیتال تنها می تواند یک مأموریت مثبت و مثمر تولیدی باشد که شرکت ها و افراد به طور یکسان از آن بهره مند می شوند.


ن : هومن
ت : دوشنبه 10 شهريور 1399
تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر